söndag 4 september 2011

Söndag

Gårdagens största skratt: "Vet ni varför skämt om filfak är så korta? För att teknologer ska komma ihåg dem!"

Vid 22:30 igår avslutades vår sittning och vi blev officiellt ettor! Nu slipper vi den äckliga t-shirten, haha. Var en väldigt trevlig kväll tillsammans med affärsjuristerna. Maten var ganska tråkig och PsyKO:s gyckel var bland det tråkigaste jag har hört, men bortsett från det var det mycket skoj!

Vad tomt det kommer bli utan en massa nolleaktiviteter nästa vecka, vad ska man göra med all fritid? Det vet jag ju egentligen redan, skriva hemtenta och läsa om Platons Staten. Repetition är aldrig fel.

För övrigt så har jag drömmar och hallon&blåbärsmuffins i köket, och jag funderar på om jag ska orka baka bullar ikväll. Vem har jag ärvt den genen av?

Inga kommentarer: