måndag 19 september 2011

Den nittonde september

ONT!
Jag har inte haft någon mensvärk de senaste månaderna så jag har helt glömt bort hur mysigt det är när det strålar ner i ljumskarna, ut i ryggen och ja, åt alla möjliga håll. Ett jävla påfund det här.

Två matcher har spelats i årets Elitserie och det ser ut ungefär som vanligt. Power play är sorgligt att se (även om de mot Brynäs visade att de faktiskt kan det där med pass-pass-direktskott-mål), men vi har ett mycket bra boxplay. De har inte spelat på topp men de har ändå lyckats vinna, och det tyder på styrka. Ska bli intressant att se hur det blir mot HV imorgon.

Annars sitter jag och funderar på vad jag ska baka härnäst. Det här intresset måste komma från att jag fick hjälpa mormor så mycket som liten. Jag ser i alla fall ingen annan förklaring.

Liten Hannah leker i köket

1 kommentar:

Sofie - Mamma till två små sa...

Att dom skulle behöva forskning för det, haha.. skrämmande.. sunt förnuft ju :)

Kul när man kan hitta ett billigt gott vin.. Längesedan man drack vin.. Har man helt vant sig av med så nu smakar allt vin strävt och skarpt.. haha... Tre år utan tar ut sin rätt.. :)