söndag 25 september 2011

Mat, sport, synth

I onsdags firade vi vår årsdag med mat på Sangria. Aldrig varit där tidigare och visste inte vad jag skulle förvänta mig, men maten var riktigt god! Sedan gick vi till Pitcher's och såg andra halvleken mellan Elfsborg och Helsingborg.

Igår var jag, Jonas och Rikard på synthklubb. Mycket bra musik, två väldigt bra band (Bête Noire och LOWE) och en allmänt trevlig kväll som avslutades med "mat" på McDonald's. Att jag aldrig lär mig. Det är inte gott och jag blir bara äcklad efteråt!

Annars går dagarna som vanligt i sportens tecken, det lyssnas på matcher och jublas och svärs om vartannat. Idag ska det lyssnas på GAIS - Helsingborg och imorgon ska vi se Rögle - Malmö.

Nu ska jag sköta om mina hästar. Ja, i detta spel alltså. Beroendeframkallande är vad det är.

1 kommentar:

Sofie - Mamma till två små sa...

Mysigt att ut och äta så!
Man känner mer och mer att man kanske skulle bott inne i en stad och inte ute på landet... Man gör nog mer spontana saker när man bor nära saker och ting...


Sv: fläskpannkaka är lätt och gott. Görs ofta här. Enkelt för barnen att äta och tror att till och med Emil kan klara att värma det om jag nu ska jobba dagen efter... :)