måndag 5 september 2011

Electroholic

Måndagsmornar är mitt tålamod med människor ordentligt mycket mindre än vanligt. Så när man sitter på en överfull buss på väg till universitetet och ett gäng högstadieelever tränger sig på för att åka en (!) hållplats (max 400m), då vill man mordiskt säga åt dem att "gå till skolan istället era lata jävlar, det går fortare".

Det är tur att jag sällan börjar 8, så att jag slipper detta. Och ja, jag vet att det hade kunnat undvikas genom att cykla till skolan. Det är bara det att min cykel står i Ryd och är i behov av reparation.

Annars har jag varit på IKEA en sväng, och så har jag sagt hejdå till Jonas som vid 13 begav sig till Skåne. Han blir inte direkt borta länge, kommer hem vid 09 imorgon igen. Han är endast nere för att vara med på ett möte om detta projekt, och känner jag honom rätt kommer politikerna tycka att han är väldigt jobbig.

Nu ska jag äta och plugga.

Dagens: Cephalgy - Electroholic

Rönne å, sommaren 2010

Inga kommentarer: