måndag 12 september 2011

Just nu

-börjar jag bli uttråkad och vill plugga på riktigt, inte bara repetera kurser. Ge mig 31/10 och marknadsekonomins grunder!
-leker jag återigen sambo med Jonas, denna gång i min lägenhet
-är jag kär i CSS nya skiva La Liberación
-tycker jag att fotbollsförbundet kan ta beslut om när sista omgången ska spelas så jag vet om jag kan följa med till Skåne eller inte
-ser jag fram emot sista helgen i oktober och finbesök av Catrine och Sofie!
-är det verkligen inte långt kvar till Elitseriepremiären

Planerna för idag är att läsa, spela och boka tvättid. Oerhört spännande.



1 kommentar:

Sofie - Mamma till två små sa...

Fotboll.,.. ja det där är en värld för sig.. TYcker hela det där med omspel och allt bara blev så fel så.. Men men inte min grej det där direkt.. Hoppas bara att dom tar beslut och att dom sen håller sig till det...


Sv: ja det där i ryssland var så trist. Enda lilla ljusglimt är att dom nu tar tag i sina flygregler. Men fy att vara den som berättar för ett litet barn att nej pappa kommer inte hem.. Pappa kommer aldrig mer hem... USCH!