lördag 9 oktober 2010

101009

Gissa vad jag gjorde igår? Ni kommer inte tro det: jag var hos frisören! Inte en dag för tidigt. Blev ingen stor förändring, men det slitna är borta och jag kan numera dra fingrarna genom håret utan att fastna, haha.

Vad sur jag var efter hockeyn i torsdags! De spelar riktigt bra i två perioder och leder med 1-0. Så vad gör de? De börjar spela på resultatet. Det håller inte att göra det en hel period, speciellt inte med en så liten ledning. Så med TRE jävla sekunder kvar kvitterar Frölunda. Gah! Det var andra gången de försökte spela på en 1-0-ledning, och även denna gång slutade det med förlust. På straffar visserligen, men fortfarande förlust. En otroligt onödig sådan.

På tal om hockey så ska jag, Suz, Jonas och Johan se matchen mot Djurgården på tisdag. Hoppas på en bra match och mycket hets på läktaren!

Nu ska jag handla och sedan lyssna på Skellefteå - LHC.

Förresten, höjden av nördumgänge: en ligger i sängen och spelar Super Mario på gameboy advance. Den andre sitter bredvid och spelar FIFA på xbox. Fint. :)

1 kommentar:

matilda sa...

Men vad härligt att Säcken medfört så bra !

Förresten vääldigt härlig match igår från vårat perspektiv, haha (A)