fredag 15 oktober 2010

Skruttdag, och en släng av PMS

Inget roar mig idag. Inget chockar, äcklar eller fascinerar mig. Jag är helt enkelt likgiltig och låst. Jag är inte färdig med att vara ledsen har jag insett nu, men efter begravningen stängde jag av allt sådant och fokuserade på skolan och det runtomkring. Och nu när grupparbetet är klart och saker har lugnat ner sig lite så dyker allt upp igen.

Har dessutom en släng av PMS, och det gör inte att man känner sig gladare direkt.



Jag har tur som har J så nära. Men jag är även ovan att visa känslor för andra. Att släppa någon så nära, att visa mig så sårbar. Vilket gör att jag känner mig fånig när han får se den sidan av mig, trots att jag inte borde.

Tv-spel och film (Donnie Darko) är det jag tänker ägna kvällen åt. Sveriges förvaltning får vänta.

1 kommentar:

matilda sa...

Älskar den där låten! :)

Okej, jamen det var ju kanon!
Så länge dom skärper sig och gör skillnad till nästa period. Är väl bara det att man kan bli rätt less om det fortsätter på samma spår, och dom aldrig kan göra en bra match på heltid ;)

Tacktack!
Lycka till mot brynäs ikväll! :) Eller visst spelar ni kvällstid?