tisdag 19 oktober 2010

Redovisning och opponering

Jag hatar verkligen att prata inför folk. Det går lite lättare när man är en grupp som ska redovisa, och som dessutom inte ska prata inför så många. Men det är ändå jobbigt. Jag har liksom haft ångest inför det här i två veckor. Men nu är det avklarat och allt är godkänt! Så skönt, nu kan jag fokusera på att börja läsa ordentligt inför tentan.

Igår kollade jag på fotboll, trots att det var hockey samtidigt. Jag vet, helt absurt. Men jag hade lovat att se matchen, och så tråkig var den inte trots att det var allsvenskan. Bra slutresultat också, Helsingborg vann och Malmö förlorade, så det var glada miner här efteråt.

Hockeyn gick bra också. Skönt med en bortavinst efter två raka förluster på just bortaplan!

Nu ska jag till stadsbiblioteket. Lämna tillbaka en bok, och sedan plugga några timmar.

Inga kommentarer: