fredag 1 oktober 2010

Medicated Machine

Ni anar inte hur trött jag var på dagens föreläsning. Höll mig vaken med hjälp av vattenflaska och en påse godis. Men det var värt det! Förfesten här var hur trevlig som helst (även om jag snabbt märkte att jag hade ätit för dåligt under dagen), och själva kravallen var skoj. Orkade dock inte hela kvällen, utan var väl hemma vid 2 någon gång.

Jag börjar bli trött på detta! Vaknade vid 7 med världens mensvärk, gjorde så ont att jag ett tag trodde att jag skulle spy. Jag är inte speciellt förtjust i tanken på att mixtra med hormoner, men jag börjar överväga det nu. Hade varit skönt att slippa detta. Och på tal om mens, visst är det konstigt att tjejer som bor ihop eller umgås tätt synkar? Jag och Suz är som klockor...

Gick en promenad med Jonas förut, och mer än så tänker jag inte göra ikväll. Nu väntar soffan och tv-spelet på mig. Ciao!

Dagens: Third Realm - Medicated Machine

Inga kommentarer: