måndag 11 oktober 2010

Nodisco

I morse vaknade jag och undrade var min bebis var. Jag drömde nämligen att jag födde barn, och det var så verkligt att jag för en sekund var helt säker på att jag hade blivit mamma. Berättade för J, vars enda kommentar var "urk!". Han gillar inte barn. :P

Ledig idag, men ingen sovmorgon för det, kl 9 skulle vår grupp nämligen träffas hemma hos Lovisa. Vi jobbade på riktigt bra och är nästan klara med arbetet. Sista stycket ska skrivas klart imorgon. Dessutom fick vi veta att tentaresultaten hade kommit, och jag klarade den! Så skönt, nu kan jag med gott samvete lägga undan politisk teori-böckerna.



Inte den bästa ljudkvalitén, men det får gå ändå. Depeche Mode - Nodisco.

1 kommentar:

matilda sa...

Ja hehe, men ni får lycka till bättre nu nästa match istället ;) Vilka möter ni?

Aha! Kom snö i natt här, haha men det försvann också idag.