måndag 4 oktober 2010

Vända och vrida

Att vända och vrida på täcket verkar vara min grej, haha. Tydligen gjorde jag det 3 gånger inatt.

Har varit ledig idag. Tänkte ägna dagen åt att plugga, men det gick inte då mina böcker inte kommit än. Så jag har varit ute med kameran, lagat mat och mest ägnat tiden åt fullständigt onödiga saker som att gå igenom mina bilder. Håller på att välja ut vilka jag ska framkalla. Just det, jag och Jonas har gått en promenad nu på kvällen också.

Imorgon föreläsning klockan 8, sedan ska vår grupp samlas och diskutera hur vi ska lägga upp den lilla uppsats vi ska skriva. Och så hoppas jag att böckerna kommer så att jag kan börja läsa.

Helt orelaterat, en bild från sommaren 2009. JA vi är fullständigt normala!

1 kommentar:

Nathalie sa...

Vi är ju så jääävla braaa! Du borde komma hit snart så tar vi en helkväll :)