torsdag 7 oktober 2010

Organisation?

Organisationen hos Linköpings kommun verkar mest vara ett stort skämt. Vi har idag ringt och försökt få tag på den som är ansvarig för trygghetsgruppen i Skäggetorp, men alla har sagt att de inte vet något och vidarebefodrat oss till någon annan, och den som de flesta pekade ut som ansvarig verkade veta minst av alla. Herregud.

Nåja. Vi har i alla fall jobbat effektivt från kl 10 till kl 16 och skrivit ca 1500 ord. Och seminariet gick snabbt och smärtfritt, så allt som allt har det varit en bra dag. Nu ska jag bara läsa om den svenska konstitutionen innan jag tar kväll och lyssnar på Frölunda - LHC.

Förresten så gör min vänstra lilltå väldigt ont. Jag slog nämligen foten i en Bobbycar i morse. JA. En Bobbycar.

1 kommentar:

matilda sa...

Nej vad jobbigt!

sv. Åh tack! :D

Ja det ska bli riktigt spännande ikväll. Jag gissar att säcken gjort särskilt defensiven väldigt bra i LHC? ;)