fredag 4 november 2011

Den fjärde i elfte

Nördparet #1 sitter precis som vanligt vid var sin dator och spelar. Fint!

Resan ner gick väldigt smidigt. Jag begravde mig i marknadsekonomiska termer och diagram, och vips hade de där timmarna på tåget försvunnit. Just nu känns kursen inte helt hopplös, och förhoppningsvis fortsätter det på samma spår.

Ikväll har jag för första gången satt min fot i Lindab Arena, och det var kanske fel kväll att göra det på... Spelet var verkligen inget bra, loja och ointresserade spelare som tyckte att allt annat än anfallsspel var trist. Matchen slutade med bortavinst och någon var lite smått arg efteråt.

Imorgon väntar Väla, där jag ska få välja ut min födelsedagspresent, och sedan fotboll/plugg och gås. Men nu ska jag återgå till spelandet. Ciao!

1 kommentar:

Sofie - Mamma till två små sa...

Snacka om helt fel dag för ett Lindab arena besök... Men nu fick du sett hallen iaf och insett att Rögle suger emellanåt...