lördag 19 november 2011

Gräsänka

Det har sina fördelar. Till exempel att man kan spela vilken musik man vill utan att någon protesterar. Men samtidigt är det trist, tur att det inte varar längre än till imorgon.

Idag har jag varit på IKEA och utnyttjat det sista på ett presentkort som legat i plånboken ett bra tag. Jag var ju knappast ensam där men det gick ändå hyfsat smidigt, i alla fall fram tills jag kom till kassan. Ja, din son är jättesöt och jätteduktig som vill hjälpa till. Men när du har typ 100 varor och 12 peroner bakom dig i kön, är det verkligen det bästa tillfället att låta en 3-4-åring plocka upp varorna? Skulle inte tro det va?


Muggar, plåtburkar, lite julpynt och två bordstabletter från Åhléns, allt för strax över 100 kr.


Nu ska jag fortsätta spela tv-spel och lyssna på hockey. LHC - Timrå idag och vi får tillbaka några spelare från skador. Ska bli intressant.

1 kommentar:

Sofie - Mamma till två små sa...

Vilka fynd du gjorde.. var på ikea häromdagen oxå men orkade bara inte... Gick rakt in och tog det jag skulle och sen ut.. stanna inte ens för en korv, haha...

Casper brukar hjälpa mig packa upp men jag packar upp jag med så det ska flyta på... haha...

Mixin och andra sajter är livsfarliga...