fredag 18 november 2011

Förkylt

Herregud, det känns som hela mitt huvud är fullt av snor. Jag kan inte tänka klart. Dock har ansiktet slutat värka så det kanske har lämnat bihålorna nu. Tur att det är helg, efter dagens lektion ska jag bara spela och sova.

Annars flyter det på ganska bra. Grupparbetet är i princip klart, jag ligger ganska bra till med läsning av kurslitteraturen och nästa torsdag ska min overall invigas på Schlaget! Har hört envisa rykten om brottning i lera, ska bli intressant att se om det stämmer.

Nu ska jag nog leta upp lite frukost.

1 kommentar:

Sofie - Mamma till två små sa...

Sv: har inte kommit iväg på ngn julmarknad än.. kanske rätt bra.. haha.. Måste ta och putsa lite fönster och lite sånt innan man kan börja julstöka här hemma...
Brukar inte känna mig hindrad av barnen så men just nu gör jag det.. kanske en svacka bara men saknar tiden då man inte behövde planera innan utan bara kunde göra saker!

Hoppas din förkylning släpper snabbt igen.. värdelöst att vara förkyld...