fredag 11 november 2011

PMS

Min dator lider av svårartad pms och går därmed under namnet pms-kärringen. "Operating system not found" - eh, det finns två operativsystem installerade. Välj ett och sluta gnäll.

Igår var en sådan dag då allt bara flöt på smärtfritt. En mycket bra lektion i marknadsekonomi gjorde att det lossnade lite i alla fall. Hade en intressant diskussion om bostadsrätter med en klasskompis (då lektionen delvis handlade om finansiellt sparande och realt kapital) och på kvällen var vi på Stupan, där det som vanligt var mycket trevligt.

Idag har jag tackat ja till att jobba 23-25/12. Hej och välkommen storhelgsersättning!

2 kommentarer:

Sandra sa...

det är precis grundträningen vi saknar, jag är 23 år och tack vare min helt underbart fantastiska svärfar har jag kommit igång med grundträning .. men ska det behöva gå så långt att man skadar sig ordentligt innan någon reagerar?

kram

Sofie - Mamma till två små sa...

ja bara säg till datorn, skäll lit epå den. Inte för att det brukar fungera så bra men det känns oftast lite bättre efteråt.. haha... SÅvida man inte köpt sin dator på expert då alltså ;)

Sv: ja sista bilden verkkligen LYSER bus och är en så bra bild på hur anna är... :)

ha en fin helg...